Plazmaterapie

PRP - ošetření obohacenou plazmou

Za tajemstvím mládí Tray LIFE – P.R.P. metody, známé také pod názvem Drákulova terapie, stojí naše vlastní krev. Látky obsažené v krvi mají blahodárné účinky na obnovu pleti a zpomalují proces jejího stárnutí. Omlazující efekt v sobě ukrývá krevní plazma. Ta obsahuje růstové faktory a proteiny, které pokožku regenerují a startují procesy omlazení zcela přirozenou, tělu vlastní cestou. Nehrozí tedy alergie či přenosy chorob.

Výjimečnost Tray LIFE spočívá v použití speciálního Plus DNA aktivátoru. Tento je schopen uvolnit růstové faktory z krevních destiček, ale především stimulovat jejich aktivitu. Díky tomu více než 100 růstových faktorů začíná podporovat proces omlazení pleti.

Existují různé metody plazmaterapie. Na našem pracovišti používáme k vyhlazení vrásek unikátní Tray LIFE DNA aktivátor, který účinně stimuluje růstovou aktivitu krevních destiček. Díky tomu více než 100 růstových faktorů podpoří proces omlazení pleti. Obličej se zpevní a projasní, pleť je pružnější, zářivější, hladká a více hydratovaná. Díky inovativnímu Plus DNA aktivátoru vydrží efekt terapie 8 měsíců, nejlepších výsledků se dosahuje při pravidelném ošetření 2x ročně.

Průběh ošetření:

Ambulantní ošetření  trvá od 30 do 60 minut. Nejprve odebereme Vaši krev do speciálního setu, oddělíme plazmu s trombocyty pomocí centrifugy,  smícháme s DNA aktivátorem, lékařka pak upravenou plazmu včetně aktivovaných krevních destiček šetrně jemnou jehlou aplikuje do kůže.

Vzhledem k tomu, že se jedná aplikaci části Vaší vlastní krve, je riziko komplikací zcela mizivé, minimalizuje se i možnost intolerance. Další den můžete pokračovat v běžných aktivitách nebo jít do práce. Drobné kožní podlitiny a zarůžovění pleti lze skrýt líčením, otok nebývá velký, infekční komplikace za dodržení sterility zcela vzácné, bolestivost po zákroku minimální.

Výhody plazma terapie Tray LIFE s DNA aktivátorem:

Využívá regenerační potenciál vlastního těla, projasní pleť a vyhladí jemné vrásky již po první aplikaci, ošetření má dlouhodobý efekt. Sterilní jednorázový Tray life set zajišťuje maximální bezpečnost terapie, nehrozí alergie či přenosy chorob.  Ambulantní ošetření je rychlé, stejně tak i rekonvalescence. V neposlední řadě patří k výhodám i příznivá cena.

Lokality  vhodné k ošetření plazma terapií Tray LIFE:

Aktivovaná plazma se aplikuje pod vrásky nebo plošně bodově metodou mezoterapie po celé tváři, kolem očí a do čela. Dále lze využít k ošetření oblastí nosoretních rýh, ústních komisur, omlazení a mírnému přirozenému zvětšení a modelaci rtů. Kromě obličeje lze metodu využít i k rejuvenaci kůže krku, dekoltu, břicha, boků a hřbetů rukou, k podpoře růstu vlasů. Plazmaterapie může pomoci i v procesech regenerace pokožky po různých zákrocích (po laseru, kryoterapii, peelingu, dermarolleru) či traumatech (drobné popáleniny a defekty), pomáhá vyhlazovat drobné jizvy či nerovnosti kůže.

Kontraindikace:

akutní infekce, herpes, závažné onemocnění ledvin či jater, poruchy koagulace nebo krvetvorby, imunosuprese, HIV pozitivita a jiné závažné infekce krve, malignita v anamnéze

Akční cena:

Ošetření celého obličeje stojí 5000,-Kč, v ceně je může být zahrnuto i ošetření další lokality dle výběru klienta (krku, dekoltu, hřbetů rukou, problematických partií ovlasené pokožky…), při současném použití plazmaterapie jako doplňku k laserovému ošetření nebo při současné aplikaci výplně s kyselinou hyaluronovou poskytujeme na plazmaterapii 50% slevu. 1 ošetření plazmaterapií k podpoře růstu vlasů stojí 1000,-Kč.

Objednání:

Před ošetřením je nutná osobní konzultace s lékařkou, v případě zájmu se můžete objednat telefonicky na číslech 608315932 nebo 541219336 nebo na e-mailové adrese: info@esteticka-dermatologie.cz

MUDr. Iveta Hrabálková

Minská 3234/31
616 00 Brno - Žabovřesky
IČ: 75044919
Telefon: 541 219 336, 608 315 932
Email: info@esteticka-dermatologie.cz

Ordinační hodiny dle objednání:

• Pondělí  7.30 - 13,  14-17
  • Úterý      7.30 - 13