Dermaroller

Dermaroller ​

Dermarollerová terapie využívá sterilní lékařský přístroj s ostrými mikrojehličkami k ošetření a  zlepšení:

• Jizev po akné, neštovicích a dalších zánětlivých onemocněních nebo traumatech
  • Jemných vrásek v obličeji a dekoltu
  • Povadlé a sluncem poškozené pokožky
  • Strií

Dermarollerová  terapie představuje lékařskou metodu, využívající sterilních mikrojehel ke stimulaci a regeneraci pokožky. Jehly jsou na rozdíl od jehliček přístrojů na domácí použití nebo využívaných kosmetičkami dostatečně dlouhé, aby dosáhly do hlubších vrstev koria a zde stimulovaly fibroblasty k novotvorbě kolagenu. Kůže se po ošetření bezpečně a přirozeně obnovuje s následným efektem vypnutí a omlazení.

Před ošetřením lékařským přístrojem Dermarollerem se v indikovaných případech doporučuje použít lokální anestezii EMLA krémem nebo Lidocainem, následně se po desinfekci kůže postupným rotováním Dermarolleru po kůži vytvoří tisíce mikrovpichů uspořádaných v řadách. Při ošetření je pociťovaná píchavá nebo pálivá bolest různé intenzity, procedury trvá asi 15 minut. Každý drobný vpich penetruje kůži až do dermis, jednotlivé řady vpichů jsou od sebe vzdáleny asi 0,1mm, drobné ranky se okamžitě uzavírají, což umožňuje rychlou rekonvalescenci – většinou během 24 hodin.

Po mikrojehlové terapii Dermarollerem dochází k přirozené regeneraci od hlubších dermálních vrstev , postupně se zlepšuje prokrvení ošetřené oblasti, dochází k růstu nových  buněk kůže i  kolagenních vláken. Může trvat 4-6 týdnů, než začnete pozorovat známky regenerace a rejuvenace kůže.

Okamžitě po terapii Dermarollerem bude ošetřená pokožka  zarudlá jako po spálení UV zářením (stupeň erytému závisí na reaktivitě kůže a intenzitě ošetření), můžete pozorovat tečkovité hemoragie, pociťovat horkost a mírný otok kůže.

Ošetření je možné kombinovat s laserovým resurfacingem k dosažení výraznějšího a rychlejšího účinku, lze doplnit aplikací séra nebo plazmaterapie ke zvýraznění efektu, dle potřeby je možné několikrát opakovat, nejdříve za 2-4 týdny. Cena 1 ošetření je 1000,- Kč.

Následně je nutná ochrana před UV zářením až do zhojení kůže.

MUDr. Iveta Hrabálková

Minská 3234/31
616 00 Brno - Žabovřesky
IČ: 75044919